Elsa ei ole vieläkään kunnossa :( Välistä näyttää, että nyt lähti paremmaksi ja sitten taas tulee takapakkia. Nyt saa vaan kerran päivässä ruuan, parafiiniöljyä kahdesti päivässä kolmen päivän ajan ja sen jälkeen Anseptiniä viiden päivän kuurin. Monen henkilön kanssa tehtyjen kakka-analyysien :) perusteella kyseessä on luultavasti "vain" herkkä vatsa, joka on ärtynyt. Mutta tuo parafiiniöljy tuokoon ulos, jos siellä ylimääräistä on. Kiitos kaikille neuvoista ja kokemusten jaosta!

Nepan kanssa käytiin tänään "salakisoissa" Lempäälässä. Ajattelin, josko oma pää ei paineistuisi niin paljon, kun kukaan ei tiedä mun kisoissa olevan :) Mutta siitä ei kyllä ollut kysymys tällä kertaa. Molemmilta radoilta hylly, eikä voida puhua hyvistä hyllyistä. Onneksi ihana-Anne (joka super-Sohvin kanssa vetäisi kaksi hienoa nollarataa kera yhden luvan samaisessa kisapaikassa tänään, onnea!) soitti, kun olin kotimatkalla ja pääsin purkamaan pahimmat jupinat. Kiitos Anne - että kuuntelit, kannustit ja tsemppasit! Mä luulen, että eniten tässä taukoa tarvitsen minä ja sitten vasta ehkä Nelli...

Jännitän tosi paljon jokaista starttia ja tämä varmasti vaikuttaa jollain asteella koiraan. Lisäksi on pakko myöntää, että a) mun itsetunto on nollassa, mietin vaan, mitä muut ajattelee meidän sössimisistä ja b) mulla on ihan älytön paine saada se vika nolla ja nousta kakkosiin, kun haluan kisakavereiden kanssa samalle tasolle. Tiedän, tyhmää - jokainen koirakko menee omalla vauhdillaan, tyylillään ja tahdillaan. Ja tämän takia se aikalisä tekis mulle hyvää. Puhumattakaan siitä, että me ei olla edes kakkosiin vielä valmiita.

Mutta, mutta... Emilian yksärit alkaaa ensi kuussa ja ne haluan kyllä käydä. Annen kanssa oli puhe myös mentaalivalmentamisesta ja tämä asia on ainakin omalla kohdallani erittäin ajankohtainen ja tärkeä. Innolla odotan Annen referaattia aiheeseen liittyvältä luennolta. Pitäähän mun myös antaa itsestäni paras mahdollinen Elsalle, jonka alkeiskurssi starttaa reilun kolmen viikon päästä.

Nyt mä alan harjoittamaan mieltä ja syväänhengitystä. Ja unohdan tämän päivän. Oikein energistä alkavaa viikkoa kaikille!

 

* Kiitos Yassu ja Anne (mulla edelleen joku ongelma, etten pääse kommentoimaan)! On äärimmäisen ihanaa tietää, että joku lukee mun raapustuksia ja vielä ajatuksella ja vielä tsempaten. Kiitti plikat, olette ihkuja!