...cairneja se vahvistaa - vai miten se meni? No ei vainen, Porkkana-harrasteviikonloppua odotellessa :)

Tänään on lähtö klo 13 ja odotukset korkealla. Ihanaa päästä luonnon helmaan hyvään ja ennen kaikkea samanhenkiseen seuraan viettämään aktiivista koiraviikonloppua verkkarit jalassa. Vähän punkkuakin on pakattu mukaan, ettei mene ihan överiksi tuo urheilupuoli.

Eilen oli vuorossa agitreeniä. Mölliryhmäni kanssa harkattiin valssia ja sokkaria. Elsakin pääsi mukaan näihin karkeloihin. Pienet paineet oli mulla, kun kaikki ryhmäläiset veti niin hienosti ja sitten olin vikana vuorossa Elsukan kanssa. Mutta huoli pois mamma, totesi tirppa, kyllä mä osaan! Elsa veti todella upeasti koko harjoituksen alusta loppuun, useampaan kertaan ja vielä toiseenkin suuntaan. Mä olin pakahtua ylpeydestä! Ainoastaan tuo varastaminen lähdöissä osoittautui kompastuskiveksi. Sitä siis treenataan tehokkaasti myös jatkossa.

Tahdon toivottaa mitä parhainta viikonloppua! Älkää napatko sitä kaikkialla kiertävää flunssaa mukaanne. T. Nuhanenä