Tällä viikolla päästiin Elsan kanssa tuuramaan kouluttajien treeneihin. Tarjolla oli kaksi pätkää. Ekassa oli hyppyjä ja putkia, sujui hienosti ja vauhdikkaasti, ei ongelmia. Toinen pätkä aiheuttikin sitten ohjaajalle harmaita hiuksia, koska tarvittiin useampaa valssia. Ja ne ei piru vie vaan multa suju. Olen aina myöhässä enkä osaa liikkua samalla kun valssaan. Treeniä, treeniä siis mulle.

Tällä viikolla ollaan myös Nepan kanssa treenailtu tanssimuuveja. Käsipujottelu sujuu nyt hyvin, yritän videoida ensi kerran harkoissa. Seuraavana projektilistalla on "round"-hiomista eli Nellin tulisi pyöriä mun ympäri kun mä istun. Kun se saadaan sujumaan, vuorossa on vielä pyörähdys- ja alitushinkkausta, samoin kuin mun omien liikkeiden hiomista. Meillä on Sallan treenit maaliskuun alussa, jolloin otetaan ryömiminen työn alle. Sounds like a plan. Josko sitä vois ajatella jo virallisia kisojakin touko-kesäkuussa, mene ja tiedä.

Seuraavat omatoimitreenit on sunnuntaina. Sitä ennen pitäisi laatia jonkinlainen suunnitelma myös Elsan aksailuun. Nepan treenikuviot siis selvillä.

Olen ehtinyt tällä viikolla myöskin vetämään yhdet aksatreenit koulutusohjaajakurssiin liittyen. Olipa kerrassaan ihana ryhmä - innokkaita ja motivoituneita, kysyivät ja kyseenalaistivat, me like!

Neppari sai eilen uudet, hienot valjaat. Happy Dog -valjaat istuvat tosi hyvin, johtuen valjaiden 3-osaisesta rakenteesta. Vaikka hinta hieman kirpaisikin, olen tosi tyytyväinen ostokseen.

Viikonloppu vierähtää kerhon pentujen ja nuorten koirien katselmuksessa järjestävänä tahona. Sekä tietty muuttopuuhissa.