Eilinen päivä meni seuramme epävirallisten kisojen talkoolaisena. Ja ehdinhän mä kisaamaankin molempien koiruuksien kanssa.

Elsa aloitti mölliluokassa. Meillä oli kaksi starttia. Ekassa tyrin itse yhden käännöksen pitkäksi ja olin sen johdosta ihan väärässä paikassa, jolloin Elsa tuli esteen ohi. Siitä vitonen. Tokalla kierroksella olin hieman huolellisempi ja saatiin nollarata, reilusti alle ihanneajan. Sillä heltisi minimöllien voitto. Super-Elsa <3

palkintojenjako.jpg

Tässä video radasta

Sitten omat huomiot. Lähtö super, siis Elsan puolelta, ei mun. Kättä ei saisi pitää noin plus se vapautuskäsky oli taas mitä sattuu. 1-4 ok, vitosella olin myöhässä eikä Elsa-parka tiennyt, mihin pitää mennä. Puomin alastuloa mun ei olisi pitänyt hyväksyä, olin sitä paitsi muutenkin vedättänyt itseni kohti puomin jälkeistä hyppyä, mikä teki asian Elsalle hankalammaksi. 8-10 meni ok, erityisesti A:n alastulo hieno. Valssi 10-hypyllä venähti liiaksi ja käännökset 12 + 13 olisivat voineet olla tiukempia. Loppu hyvä. Ja ihan käsittämätön määrä "täällä" ja "tässä" huutoja kuului mun suusta, vaikka niitä mun ei pitänyt / pidä käyttää ollenkaan. Eli petrattavaa riittää. Mutta olen silti tyytyväinen, kyseessä oli kuitenkin ekat kisamme.

Nelli pääsi riekkumaan kisaavien radalle. Haasteeksi osoittautui meille hankala avokeppikulma sekä pienoinen jumitus alussa. Ekalla kierroksella Neppari jäi haistelemaan maata ja tokalla otti pinnat ratatyöntekijän sateenvarjosta :D Mutta kelpo suoritus Nelliltä, oltiin kuudensia reilun neljän sekunnin yliajalla ja ratavirhevitosella. Peiliin voi katsoa, sillä oma vauhtini oli surkea ja ohjaus kepeille huono.

tulokset_molli.jpg

tulokset_kisaava.jpg

Keskiviikkona otetaan heti revanssia Elsan kanssa, kun vuorossa on HSKH:n epikset Ojangossa. Torstaina mennään Teemu Linnan oppeihin. Tämä viikko on vielä aikaa kotona treenailla pujottelua, kepit menee palautukseen perjantaina.

Lopuksi haluan ainaisen rutisemisen sijasta antaa rakkaalle miehelleni ansaitun tunnustuksen. Hän oli eilen mukana epiksissä kuvaamassa kaikki startit ja vei starttien jälkeen koirat kotiin, kun jäin itse vielä talkoilemaan. Kiitokset ja pusut.